20100320

Kau leBih Bahagia by SkaToKata StereO!

Ni Lagu Kau lebih Bahagia...
ciptaan:shamil

Sound x bape best but still ade bunyik...
bunyik je ade tp muke x nmpk...
Dengarkan!


video

KAU LEBIH BAHAGIA...

Aku sentiasa terbayangkan

kau berenang-renang di laut kayangan

aku terbang tinggi terus ke awangan

mencari dirimu yang aku impikan

kutahu dia juga mencintaimu

sepenuh jiwa begitu jua diriku

namun ku sedar si dia lebih sempurna

dari diriku yang kau pandang lepa...

ku lihat kau berjalan-jalan dengan si dia

ku lihat kau berpegang tangan

tanpa kau tahu lukanya hatiku...

Kasih...

kan ku doa kau lebih bahagia..

kan ku doa bagai engkau rasa

dunia ini hanya engkau berdua dengan si dia

oh cinta...

kan ku doa kau lebih sempurna...

berdamping mesra dengan si dia yang engkau cinta

kan ku doa kau lebih bahagia

hingga ke akhirnya...

officially by ShaMiL

Aku Bukan Budak KecIk Lagi!

AdaKah gambar ini menunjukkan aku masih kanak-kanak?!
aku TenSioN!!!


TENSION!!!
kenapa aku tension?
ble aku balik umah je...aku diperlakukan seperti seorang budak kecik....
Cbe korang bayangkan....
kt maktab aku tido kul 12 lebih tp kt cni...aq kena tido kul 11 malam?!
mana patot?!!!

AkU nak Balik MAKTAB!!!!!!


20100316

Yg Aq tUnggu2!

IniLAh Yg aQ tunggu2 samPai Skang!
bpk aq nk bg aq kete kancil maroon yg kt bwh ni kt aq start taun dpn....
die bwk naza ria die r nanti...
skenyer...leh bwk awek jln2...
sedey...bpk aq x bg bwk motor.....
bahaya katenye....


TAPI.....
aq mesti puaskan ati mak bapak aq 4 SPM taun ni...
diorang da bg aq mcm2...
xkn nk biar diorg sedey kn...
MusT StriVe Hard This year 2 Get 9A+ SPM taun ni!!!


SeMuaNyer TerleTak DiTangAn Aq ntuk MenEntuKan KejayAan Yg baKal DikeCapi!
TePok Perot...tanyer da Kenyang ke Belom...(?!)

p.s#ketika blog ini ditulis...penulis sedang lapar gile2...nk masak nasik goreng kt bwh!
p.s#kalu bole nk tukar otak ngan Anan...apaSal die paNdai sgt?!

SAYA DOAKAN MUHAMMAD SHAMIL BIN ABDULLAH MENDAPAT 9A+ DALAM SPM TAUN 2010...AMINNNN!


PerKembanGan TerBaru...

yg kt bwh ni...aq ngan my luv...ly cousin...hahhahah...

ituari MN Family(family besar aq...) wat family day kt bukit lyg2...
aq pon dpt r placing cmni kt kete aq...
lawa x gitar 2???
memg impian aq nk jadik seorang penggiat muzik....tp itu sume masih membuatkan dalma dilema disaat aq ingin menentukan arah mana dan cabang mane yg perlu aq lalui....ish3x!


KisaH SeeKor KucinG mengaDE-ngaDe



ko tengok la kucing ni...
geram btol aq la....
ni mase kt majlis tahlil arwah atok aq...


ngok pic die dr pose lain lak...dier ingat dier model ke???

naseb bek dier comel...

20100313

Dah Lame x uPdaTe...huhu

Sorry sesangat...

skang ni da 2010...aq pon dah pindah kt kelas 504...jadik budak sheffield la aq taun ni...
SPM lagi...bapak dier!!!!!
CAM SYIyAHHHHH!!!!!
kelas aq...total ramai budk gile2...
team rugby utama mktb sume kt cni..
aq...mekdi...belon..ngan beberd...
kelas ni besh gak...
Cinta pon dah tukr org baru gak....
dia baik...dia solehah...
x bole bgtau sape...
tp persoalannya...bole ke aq dpt dier???
aq risau ngan SPM taun ni...
aq da makin malas skang ni...
tinggal bape bulan je...
aq skang da jadik BERKAT..biro disiplin...ganaz tuuu....
ntah pape ntah...
yg penting skang nih....
aq ...
BAHAGIEEEE!!!!