20120322

Kisah lelaki bujang.

Dah nak masuk sebulan gua tiada pasangan. Ada yang suruh kembali ke kekasih lama, ada yang suruh cari yang baru. Tapi, lepas jadi macam ni, aku dapat rasa aura kebebasan yang sangat hebat. Mengalahkan aura Super Saiyan tahap ketiga.

Nak main COD (Call of Duty) pun takde orang nak kacau. Nak komen mengada-ngada dengan wanita lain pun tak takut. Inikah yang dinamakan 'hidup lebih senang'?
Kah kah kah..

Mungkin sudah tiba masa gua berhiatus dari cari awek ni. Biarlah orang panggil gua Forever Alone pun, gua tak kisah. Janji gua dapat rasa nikmat hidup tiada awek buat sementara.

Post ini tidak dibuat untuk menggalakkan abam-abam yang dah berkapel transform jadik bujang ok. Kalau dengan berkapel korang bahagia, teruskan sahajalah. Dalam kes ni, aku tau abam Si Pengejar Pelangi tu memang tengah bahagia sungguh ngan kekasih hati dia. Tu sebab aku selalu terserampak dengan diorang kat Megamall Kuantan. Kih kih kih..




mood:exam bikin kepala gua berat.

7 comments:

  1. Not forever alone,but forever available ;)

    ReplyDelete
  2. forever alone itu kayak lone rangers ok. jadi dalam masa menyesuaikan diri jadi forever alone, lu ada masa bina gaya, ada stylo baru yang dipamerkan pada awek2 yang rindukan kemunculan semula lu. baru berhasil namanya.


    kalau jumpa Joe( pengejar pelangi), terus tepuk bahunya dan sampaikan salam gua. haha. bagitau yang punya pasangan itu tidak memudaratkan sistem tubuh ok.

    ReplyDelete
  3. @syamil

    Aku faham perasan tu. Kebebasan orang bujang :3

    Oh, aku nampak itu ._.

    @ghost

    Hai abang ghost kekasihku, waalaikumsalam :3

    ReplyDelete
  4. @Oliver

    oh, sori. Gua silap term.

    @ghost writer

    bina gaya baru? cambest je..haha.. takpe Joe selangkah dua je dari bilik gua. bukan setakat tepuk bahu, terajang pun boleh.

    @jhnrdzi

    baru senang mau pikir projek kita maaaa..

    ReplyDelete
  5. apa kata lepas ni cari calon bini pula? ;p

    ReplyDelete
  6. @EZAN

    meh meh, dialu alukan. kah kah kah

    @hanaahmad

    adui, susah sikit tuh.

    ReplyDelete

Aku dah gali gune cangkul, kau cuma perlu letak benih dan kambus tanah itu.