20120817

Otak yang tersumbat.

Aku dah start cuti dari bulan April lepas. Habis asasi, mak aku dah cop aku untuk jaga adik-adik. Aku dah nampak jugaklah bayang-bayang aku pakai baju macam orang gaji zaman Inggeris jajah Malaya dulu. Jadik dari hari tu, sampailah kala ini, aku masih menjadi babysitter berjaya. Biasalah, aku kan abang mithali.

Yang jadik masalahnya sebenarnya ni, semenjak aku duduk rumah beberapa bulan ni, kepala hotak aku macam sudah tepu nak update blog aku yang tersayang ni. Tiap-tiap minggu aku rasa macam kekurangan bila tak update blog tapi apakan daya, aku gali punya gali pun tak jumpa apa-apa. Aku rasakan, bila aku duduk rumah otak aku jadik tak berkembang. Antena-antena aku semua dah terganggu, macam Astro masa tengah hujan. Banyak dah isu yang aku terfikir, tapi susah aku nak terus tulis kat blog sebab internet rumah aku ni limited. Bila nak tulis je, terus lupa. Otak aku gelap-gelita. Sangat.

Sekarang dah bulan Ramadan, dua hari lagi dah tibanya Syawal. Tapi mood raya langsung tak ada. saya ulangi, TAK ADA. Mood aku lebih tertumpu kepada hari nak start degree kat UiTM Shah Alam. Tapi itu aku cerita lain kali lah. Baju raya pun aku mintak 2 helai je.

Aku tak sabar nak masuk kampus balik sebab:
1. Senang lah aku nak hapdet blog dengan idea yang lebih terbuka.
2. Game online akan mewarnai malam-malam aku.
3. My friends!!
4. Suasana baru.
5. Online sepanjang masa pun tak ada orang nak marah..hahahahaah!!!

Jadi apa yang saya nak katakan sekarang adalah, aku perlukan adrenalin untuk pacu balik idea-idea yang bernas. Sesungguhnya aku sangat rindukan dunia blogging.

My mind in an exploding state.



No comments:

Post a Comment

Aku dah gali gune cangkul, kau cuma perlu letak benih dan kambus tanah itu.